צילום תכניות

צילום תכניות בניה

בונים בית? זכיתם בשטח? אתם חייבים לקרוא את זה!


היי איזה כיף שמענו שאתם בונים בית (סתם, אנחנו רק מעריכים בגלל שנכנסתם לכאן). אז אם אתם מתעניינים במכון העתקות, כנראה שכבר הספקתם להיפגש עם האדריכל שלכם – ושמעתם שצריך להדפיס את תכניות הבנייה של הבית במכון העתקות. אז אנחנו שמחים שאתם כאן אצלנו בדפוס העיר – ונשמח גם לעמוד לרשותכם בכל ההדפסות שתזדקקו להם בתהליך בניית הבית החדש שלכם והעבודה עם האדריכל.


אז איך זה עובד? אתם צריכים להגיש את התכניות לוועדה המקומית לתכנון ובנייה – על מנת לקבל היתר בנייה. (מוכר גם כ-“הגשות” ו/או “גרמושקות”). אתם צריכים להגיש אותן בדפוס צבעוני וגם כמה עותקים. אנחנו בדפוס העיר נדאג שהן יהיו מקופלות בדיוק בצורה הנוחה לשימוש לכל “מאן דבעי” (לכל המבקש, לכל המתעניין).


לאחר שעברתם את השלב הראשון וקיבלתם את האישורים מהוועדה – יגיע התור של תכניות האדריכלות והקונסטרוקציה. אל תלחצו מהמילים המסובכות, וסמכו על הצוות המוכשר שלנו בדפוס העיר! אנחנו נעבוד ישירות מול האדריכל שתבחרו, הוא רק צריך להכנס לאתר שלנו וללחוץ על כפתור “הזמנת פלוטר אונליין”. ואנחנו כבר נדאג לשלוח לו אותן (חינם) ישירות למשרד, מודפסות, מוכנות ומקופלות – להמשך עבודה..

צילום תכניות בניה


סלפי הנדסי

קראו על חשיבות הפיתוח הטכנולוגי של צילום תכניות תכניות בניה באופן מדויק ומהימן


בדומה לטכנולוגיות הדפוס, אנו מכירים בכך שתעשיית ההנדסה מונעת על ידי התקדמות מתמשכת שעיקרה יצירתיות ויכולת המצאה, במטרה לייצר זרם בלתי פוסק של מוצרים ואפשרויות טכנולוגיות משופרות. מאפיינים אלה רלוונטיים גם בכל הקשור בצילום תכניות בניה או תכניות הנדסיות. גם בתחום ישנה דרישה לתיעוד תכניות עדכניים על מנת לעקוב אחר תכנית אב הטיפוס המקורית.


כיום ישנן לא מעט טכנולוגיות באמצעותן ניתן לתת מענה על דרישה זו באמצעות שירותי צילום תכניות בניה. ישנן מכונות שמאפשרות הדפסה וצילום בפורמט רחב בחדות ובדיוק מקסימליים. זאת בעוד שהם מותאמות לצרכים המשתנים של העוסקים בתחום. שירותי הצילום בפורמטים הגדולים והרחבים מאפשרים טיפול בכל תכניות ההנדסה והבניה, תוך מתן מענה ופתרונות על בעיות שונות במסגרת הצורך בעבודה באמצעות התכניות בשטח.


בין הפתרונות הטכנולוגיים, אשר בפיתוחם משקיעות חברות רבות בשנים האחרונות, גם מהירות הצילום, מידת הדיוק והאמינות. הצורך במאפיינים אלה משפיע על אנשי המקצוע בשטח, בהם אדריכלים, מהנדסים ועובדים שונים באתרי בנייה. מכאן שחשיבות מהימנות הצילום גבוהה לאין שיעור, שהרי צילומים של תכניות הנדסיות או תכניות בניה משחזרים את התכנון האדריכלי וההנדסי. האפשרות לייצר צילום המגדיל את התכנית המקורית, יוצרת אלטרנטיבה פשוטה לקרוא ולשתף ברעיונות עם לקוחות וקבלנים. כמו כן, כשעולה צורך בעותקים רבים, על מנת להפיץ את התכניות בין כל הגורמים המעורבים, הצילום מאפשר זאת בעלות נמוכה.

נשמח לעזור לכם

יש לכם שאלה? השאירו פניה ונחזור אליכם

צילום תכניות בניה

Share by: