גדר איסכורית

גדר איסכורית | גדר מדברת

דפוס העיר - גדר מדברת בדרום.

אנו נעניק לך בעל העסק – מגוון פתרונות גידור בכל אזור הדרום ולקוחות אף מגיעים אלינו מכל הארץ.


גדר איסכורית מיועדת עבור איטום, סגירה או חיפוי של אזורי בניה. גדר זו משמשת לרוב באתרי בנייה ובאזורים בהם מתבצעות עבודות שונות כגון: פרוייקטים של תמ"א 38, פינוי בינוי ועוד.


בדפוס העיר אנו מבצעים גידור אתרי בניה ברמה הכי גבוהה ויוצרים את השלטים מחומרים עמידים לכל תנאי מזג האוויר וכך הגדר נשארת במצב מצויין לכל אורך הפרויקט.

גדר איסכורית

אחת ההוצאות הנפוצות ביותר בפרויקטים של בניה ופיתוח רבים היא דרישות הגידור. כיום, כל אתר בניה ופיתוח דורש גידור ונראה שאת רוב האתרים תוחמת גדר איסכורית. תמיד אפשר להעתיק את מה שניסו אחרים שזכו להצלחה רבה באתרי הבניה שלהם. למרות זאת, כדאי ללמוד על הסיבות לנחיצותה של גדר איסכורית סביב לאתרי בניה ועל מדוע זו חובה להתקין גידור סביב לפרויקטים של בניה ופיתוח. 


גדר איסכורית מציעה אבטחה ופרטיות למשך תקופת ביצוע הפרויקט. למרות שיש אפשרות להתקין גדר לצמיתות, זהו לא מהלך מומלץ. קבלני בניה ופיתוח נדרשים לפתרונות גידור זמניים, שיאפשרו לתת מענה על צרכי פרויקט שנמשך מספר חודשים בלבד. כאשר הוקם באתר הפרויקט גידור, האתר יכול לספק לבעלי הנכסים והמפתחים אבטחה טובה מול אנשים שאינם מורשים לשהות בשטח האתר. הגידור יכול לשמש גם מחסום חזותי מספק,שמונע מאנשים לא מורשים להיכנס, אלא גם יספק להולכי רגל אפשרות ללמוד על הפרויקט או על ההתפתחות. זה המקום בו ניתן לשלב שילוט למיתוג ולפרסום. על גדר איסכורית ניתן לפרסם תוכן שיווקי או לציין את שמם של החברות והגופים הלוקחים חלק בביצוע הפרויקט. 


התקנת גדר איסכורית יכולה לסייע גם בניהול שחיקת אדמה. הגדר התוחמת את כל השטח בו מתבצע הפרויקט ובכך יכולה למנוע באופן בולט ביותר את התנועה של סחף ומשקעים. אם משתמשים בה בצורה הנכונה, הגדר תסייע מאדמה לנוע לחלקות אחרות, הסמוכות לזו בה מתבצע הפרויקט. 


לגלריית תמונות >

גדר מדברת

במקום לדבר לקיר

דברו לגדר מדברת. גם אם היא לא תשיב מיד, היא בטוח תקדם את המהלך השיווקי שביקשתם לבצע.


למי שעדיין לא מכיר את המושג, גדר מדברת, כדאי לדעת שמדובר בגדר המשמשת שטח פרסום, בדומה לשלטי חוצות המפוזרים בשטחים ציבוריים. לפרסום על גבי גדר מדברת יש לא מעט יתרונות. הרעיון נולד בעקבות הביקוש הגובר לפתרונות שיסייעו בקידום מהלכים שיווקיים של חברות ומותגים. ברוב המקרים גדר מדברת תוקם בגבולותיו של פרויקט בניה ותשמש חיץ בטיחותי בין הפעילות באתר הבניה לבין המתרחש סביבו. על גבי הגדר ניתן לפרסם כל מוצר או מותג, החל בפרויקט הבניה המבוצע באתר אותו תוחמת הגדר, דרך מוצרי צריכה שונים וכלה בתערוכות אמנות שרשויות מוניציפליות מבקשות להנגיש לקהל הרחב. 


בעשר השנים האחרונות, רשם הביקוש לאפשרויות שילוט מודפס על גבי גדר מדברתעלייה משמעותית. כך, גבולות אתרי בניה בכל רחבי הארץ מכוסים בתצוגות צבעוניות של יצירות אמנות ופתרונות פרסום. כל זה מסתכם במספר יתרונות משולבים שהובילו את אמצעי הפרסום המדובר להיות דרך יעילה לקידום פרויקטים בענף הבניה.


העלות הנמוכה של גדר מדברת היא יתרון נוסף, יחד עם היעילות והפרקטיות שהיא מציעה כאמצעי פרסום. מדובר במוצר זול לייצור והקמתה פשוטה וקלה. כמו כן, ניתן לעשות בגדר שימוש חוזר, כאשר מפרקים אותה ומרכיבים מחדש באתר בניה אחר, כשעליה מפרסמים מוצר או שירות אחר.גם העובדה שהיקף הקהל שנחשף לגדר כזו הוא בלתי מוגבל, היא יתרון בפני עצמו. מאפיינים אלה הופכים אותה לפתרון שיווקי שבלתי אפשרי כמעט להתחרות בו.

נשמח לעזור לכם

יש לכם שאלה? השאירו פניה ונחזור אליכם

גדר איסכורית

Share by: